söndag 13 maj 2012

Friska

Igår var första dagen sedan i tisdags som jag orkade bära på & hålla i Alva i mer än några minuter åt gången.
Jag kände att det fanns hopp om att bli frisk =))
Idag så har jag mått ungefär som vanligt. Lite tröttare & lite öm i halsen emellanåt.

MEN nästa gång som jag smittad av något så blir jag galen =))
Nej jag skojar bara, men jag tycker faktiskt att det är jobbigt att vara sjuk.
Vi hade en period för något år sedan.....2011??...eller 2010??
Minns inte riktigt men jag tror att det var 2011.
Det var en riktigt jobbig vår med mycket sjukdomar minns jag iaf.
Detta året så tycker jag att vi har varit förskonade från det mesta.
Hoppas bara nu att Ted & Alva får hålla sig friska !!

Det är så tråkigt när man blir sjuk, speciellt när man har haft saker inplanerat.
Det var en hel del som gick åt skogen under de här dagarna.....tyvärr.
Men så är det ju, nu är det bara att ta i med nya tag & fortsätta framåt.


Idag har vi iaf varit på dop.
Allan döptes i Huskvarnakyrka & efter dopet blev vi bjudna på thailändsk mat & tårta.
Vi gratulerade även Anders som fyllde 8 år i fredags.
Tyvärr så tog vi inte så många bilder men jag bjuder på de få vi tog & de som blev bra.





Allan Taiphin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar