torsdag 31 maj 2012

Våran dag

Även denna dagen lider mot sitt slut.
Idag har jag & Alva hälsat på Angelica & Vilda =))
Det var mycket trevligt =))
Alva blev som en liten tok när vi skulle därifrån, hon fick nämligen syn på sin flaska & den ville hon ha direkt men det gick ju inte, hon fick vänta tills vi kom ut till bilen så jag kunde stötta upp den med en filt.
Måste jag säga att det hördes att hon var hungrig ?? =))

Idag fick Alva smaka på en kyckling & morotspuré med salvia som vi gjorde igår & det verkade som att hon tyckte att det var riktigt gott.
Alva är än så länge ingen matfantast så det var roligt att det föll henne i smaken.
Vi provar både hemlagat & burkar & hittills så har denna purén varit favoriten.



Idag har Ted varit på skolresa eller utflykt hela dagen.
Till stadsparken gick resan & det var en lyckad dag.
Det var en trött Ted som kom hem på eftermiddagen.
Så han fick ta igen sig lite innan Anders kom & det var dags för taekwando.

Jag är också ganska så trött =))
Den här veckan har gått i ett, tiden har rusat fram.
Imorgon ska vi promenera runt Munksjön tillsammans med Frida & Jack.
Sen blir det till att fixa till Teds tårta mm.
Gissa om han längtar efter sitt kalas ??! =))
Men nu ska jag bada Alva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar