lördag 28 juli 2012

Hälsa

Då drar vi igång igen !!
Idag är vår D day.
Jag tror att de flesta av er som känner oss förstår att det har med vår livsstil när det gäller kost & motion att göra.
Tänk att man besitter en sådan kunskap & vet precis hur man ska göra men ändå tar det hur lång tid som helst innan man praktiserar det i verkligheten & följer det ?!?!
Jag kommer skriva lite om det här, när jag själv känner för det.
Ev så kommer jag att skriva någon form av dagbok eller ha en blogg enbart för min egna skull.
Det är många kilon som ska bort, men det känns som att det är nu eller aldrig !!

Idag har jag & Alva haft besök av Frida & Jack.
Jack är nu 13 månader & han går.
Alva var väldigt nyfiken på honom =))
Jag tog även lite kort på lille söta herr krulltott men de får ni se vid ett annat tillfälle.

Ted & Tony är på rosenlundsbadet, de övar bla lite på att flyta på rygg mm.
Ted är inte längre lika rädd för vatten, han har blivit lite av ett vattendjur =))
Men det skadar ju inte att öva på det som man är lite rädd för !!

Imorgon åker vi till Liseberg =))
Jisses vad jag längtar nu !!

Det blir min familj, Maddes familj & Elin, Tindra & Henrik.
Jag ser fram emot en trevlig dag med någorlunda vettigt väder =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar