fredag 31 januari 2014

Idag är dagen då det nya livet börjar.....IGEN =))

Japp så är det =))
Jag har äntligen tagit mig i kragen & sökt hjälp på vårdcentralen för min övervikt.
Det var ett lyckat besök, jag & läkaren tyckte precis samma sak. Jag kommer att göra ett till "eget" försök med viss hjälp från en dietist innan jag ev kommer att göra en operation (gbp).
Jag är fortfarande inte helt för en operation så jag hoppas nu innerligt på att jag ska lyckas den här gången !!
Så håll gärna era tummar =)) 


Idag tog jag & Alva en liten tripp till himlabacken tillsammans med Maria & Simon, mycket uppskattat av de små.
En bra start att springa i en backe en dag som det här =))


Små sötnosar ♥

Finaste lilla Cessia ♥



2 kommentarer:

  1. Heja dig! Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Hihi tack Emelie :) !! Än så länge går det bra, - 4 kg totalt

    SvaraRadera