söndag 11 juli 2010

Det REGNAR !!!


Hurra !!
Äntligen =))
Det regnar just nu, tyvärr så vräker det inte ner men det regnar lite i alla fall !!
Det mullrde innan me så jag hoppas att det blir ett rejält regnoväder (varför säger man o väder....är det inget väder eller ?? =)))
Nej jag hoppas att det blir ett REGNVÄDER !!
Med åska, blixtrar och dunder, så att luften får ladda ur lite.
Det behövs !!
Snyft det verkade bara bli ett par minuters småregnande =(( Hela marken blev inte ens blöt....

Idag har det varit runt 34 grader varmt i skuggan. Riktigt hett så idag krävdes det en pool på trädgården. Tony åkte till babyproffsen och köpte en ny (den gamla var sönder). Så nu på eftermiddagen har vi badat alla 3 i den nya poolen=))
Hör och häpna va =))
Jag lägger in lite bilder som jag tog idag.










4 kommentarer:

  1. Väldigt skönt att det regnade, men det kan komma mer tycker jag! Vill med ha ett riktigt oväder med åska, blixtar och en massa regn. Skulle vara skönt att få det, sen får det gärna bli sol igen. Men allt för att lätta upp luften.

    Kul att ni köpte ny pool...härligt att kunna svalka av sig utan att behöva åka iväg någonstans.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skicka ner regnet är du snäll.. Jag behöver de =D
    Pussa Datty godnatt från mig =D

    SvaraRadera
  3. Det är vårt regn =)) na na na na na =))
    Skojar bara =))
    Du får be Moder Jord om det =))

    SvaraRadera
  4. Lena:
    Det har ju regnat en del nu ikväll me men inte jätte mycket. Jag hade hoppats på ännu mer !!

    Ja det var riktigt skönt med poolen =))

    Kram

    SvaraRadera