onsdag 21 juli 2010

Underbara arbetskamrater

Det var inte roligt att gå upp idag på morgonen när klockan ringde vid 05.25. Jag började med att snooza i 10 min =))
Men sen klev jag upp, duschade, åt frukost och begav mig till jobbet. Jag såg inte direkt fram emot det. Det har ju varit så härligt att jobba natt.

MEN min dag har varit kanonbra =))
Jag jobbade med "två gamla ess" och vi har haft så roligt ihop. Mycket skratt, tjöt och en allmänt positiv stämning.
Det är väl just den biten med arbetskamraterna man saknar när man jobbar natt och det kände jag att jag faktiskt har gjort !!



Det var just de kanonbra arbetskamraterna som en gång fick mig att vilja jobba just med det jag gör på det stället jag är !!
Helena & Rose-Marie jobbade faktiskt på Fridhäll när jag började där för 8 år sedan och de har alltid varit toppen bra jobbarkompisar !!

Jag han även påbörja det nya underschemat lite lätt, så vem vet det kanske hinner bli helt färdigt innan jag går på semester.

Nu har jag 10 arbetsdagar kvar till semestern =))

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick jobba med dom =) Dom är så underbara...saknar faktiskt er, men det är skönt att vara hemma med min busiga lilla kille med.

    Men i höst ska jag komma upp och hälsa på när ni jobbar =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen !!
    Du är snart tillbaka, nu får du vara hemma och njuta av din mammaledighet =))

    Ja du måste komma upp och hälsa på i höst !!

    Kram

    SvaraRadera