torsdag 1 juli 2010

En ny kusin

Igår fick Ted en ny liten kusin, det var Åke som blev storebror.
Jag tror att ni alla kan gissa vad det var för "sort" =))

Det blev en POJKE
Så nu har Ted 6 kusiner, 5 pojkar & 1 flicka.
Jag är inte förvånad att det blev en pojke.

Lite fakta:

I Allans (Tonys Farfar) syskonkull var de 4 eller 5 pojkar och så 1 flicka.
Tonys Pappa Per-Anders var ensambarn alltså 1 pojke.
Per-Anders fick 4 pojkar (Roger, Charles, Henrik & Tony)
Roger har 2 pojkar & 1 flicka
Charles har 2 pojkar
Henrik har 1 pojke
Tony har 1 pojke

Det är en riktig pojksläkt =))


4 bröder (Henrik, Charles, Roger & lille Tony)


När vi berättade för Ted idag på morgonen att han hade fått en ny kusin så trodde han att vi menade att Madde hade fått sin bebis så han blev jätte glad =))
Men sen när han förstod att det inte var så blev han mindre glad =))
Min Fina

4 kommentarer:

  1. Du har rätt det är 4 pojkar o en flicka jag har collat CD skivan

    ON O UA

    SvaraRadera
  2. Jag hade för mig att det var något sådant =))

    SvaraRadera
  3. så roligt med en liten kusin till, för tedden!

    måste bara säga att guuu va lik ted är tony på den bilden med bröderna!

    ha det gött!

    SvaraRadera
  4. Ja visst är de lika =))
    Tänkte på det me & speciellt när man ser bilden på Ted här på sidan så nära "Tony bilden"

    SvaraRadera