tisdag 1 mars 2011

Melodifestivalen

Vi brukar inte titta på delfinalerna eller vad det som har varit de senaste lördagarna kallas för. Tony AVSKYR melodifestivalen =))
Jag brukar vilja titta på den sista, när vi röstar på vilket bidrag som ska representera Sverige.
I lördags gjorde vi dock ett litet undantag & tittade.

Tony röstade naturligtvis på Nicke Borgs Leaving home, den var jätte bra tyckte vi alla här hemma.




Jag röstade på Melody Club, The hunter. Den var ju JÄTTE bra !! Ted & Tony tyckte me att den var bra !!

Ted röstade på Linda Bengtzing, E det fel på mig. Tony avskydde den =))

Jag har inte hört alla bidrag men när jag gick in på melodifestivalens hemsida så hittade jag en helt fantastisk låt som just nu står högst upp på min lista !!


Sara Lumholdt med Enemy !!





3 kommentarer:

  1. Vi säjer att den bästa var Lasse Stefan som skulle gått direkt till Goben,eller hur!!!!
    UA o ON

    SvaraRadera
  2. Hahahaha =)) jag håller inte med =))

    SvaraRadera
  3. haha, jag har oxå sällat mig till nörderiet, skyller förstås allt på tindra, o kollar på mello. dock inte i lördags... mina favoriter är christian walz som inte gick vidare o sara varga som gick nånstanas men jag minns inte riktigt...

    SvaraRadera