onsdag 23 mars 2011

Linda


Madde har länge pratat om Linda.
Linda som hjälpte Madde med hjälp av akupressur att bli av med den fruktansvärda huvudvärk som hon led av.

Madde har pratat om Linda & vad hon gör många gånger, så intresset för vad hon gör vaknade för flera år sedan.
Bach droppar stötte jag själv på av en slump för några år sedan men då visste jag inte att det var de dropparna som Madde använde.

Jag har en längre tid känt att jag skulle vilja träffa Linda men då hon bor väldigt långt bort så är det ju inte det lättaste att få till ett möte.


Efter Teds operation förra veckan så åkte vi ner till K-hamn, detta hade vi ju vetat ett tag så Madde var så snäll & bokade in ett möte för mig hos Linda.

Mötet varade i ca 4 timmar, ett möte som för mig var mycket, mycket givande !!
En del tankeställare blev det allt & mycket hjälp fick jag på olika vis.

Linda inger hopp & en tro på en bättre framtid !!
Det var en glad jag som gick därifrån med mina efterlängtade droppar =))

Jag fick även en skiva av Linda, Rensa det gamla & gör plats för det nya, det tackar jag så mycket för !!


Linda håller även på med datorgrafisk konst, hon gör otroligt vackra tavlor.


Om ni vill veta mer om Linda, Bach dropparna & om vad Linda gör så kan ni gå in här nere.

Livselixir

Waeke


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar