lördag 26 mars 2011

Lördag



En härlig dag, en lysande dag =))
Inte så varmt kanske men en dag med en lysande sol.

Idag har Ted lekt med en av sina dagiskompisar, Zaki.
Först så var de här en stund & sen så var de hemma hos Zaki en stund.

Jag & Tony har gått igenom en del papper & annat som man lätt lägger på hög, iaf så gör vi det.
Sen var Pappa & Marie förbi en sväng, Marie berättade en del om sin operation.
Hon var väldigt positiv & hon mådde väldigt bra.
MEN i dagsläget så är det inget som jag vill eller tänker göra.
Jag är dock inte lika anti som innan så man får väl se vad som händer i framtiden.

Jag har även pratat med min kusin Frida i telefon, det var läääänge sedan vi hördes nu (förutom häromdagen men då han vi inte prata färdigt).
Ett långt bra samtal, man har så mycket att lära av andra människor.
Tack för ett par trevliga timmar Frida =))

Det blir en Göteborgstripp för oss framöver, men det bli inte förrän i maj. Det är lite mycket framöver på helgerna, jag jobbar ju dessutom 2 av 5 helger.


Ikväll ska vi titta på Scooby-Do, Teds val =))
Mellan 20:30-21:30 ska vi släcka ner för miljön.
Sen ska vi nog spela lite WoW me, jag & Tony är ju väldigt förtjusta i det spelet.


Vaccinium

Emiq

Jag har 2 st characters som jag spelar med just nu, jag har egentligen många fler men det är dessa 2 som jag koncentrerar mig på nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar