onsdag 23 mars 2011

Middagsgäster



Igår var min Pappa & min lillebror här på eftermiddagen & åt middag med oss.
Mycket trevligt, det kändes lite som förr =))

Vi bjöd på en av Henriks favoriträtter, korvstroganoff, på Mammas vis =))
Eller från början är det nog på Farmors vis har jag för mig.

Det roligaste är nog att det märks att Ted & Henrik blir allt mer goda vänner.
Även om inte Henrik skulle erkänna det så märks det tydligt.
Henrik hjälpte Ted mycket med ett data spel nämligen & det var just Henrik som Ted kallade på när han ville ha hjälp.

Henrik & Ted är på ett vis väldigt lika, men samtidigt så är de väldigt olika.
Båda 2 är så väldigt betydelsefulla för mig.

Tack Pappa & Henrik för att ni gjorde oss sällskap till middagen !!




ÄLSKAR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar