söndag 16 augusti 2009

Datasnack

Jaha, då närmar det sig slutet av den här dagen me.
Idag har har vi haft besök av Henrik & Anders (Teds kusin), så de små har fått "leka av sig". Sen var även Olle & Albin här en stund & lekte.
Under tiden de var här åkte jag ner & hämtade upp Farmor & så åkte vi till Mormor & Morfar. Där fikade vi, Mormor hade bakat gudomliga franska våfflor =)), & jag visade de "gamla" =)) min, Maddes & Emelies bloggar. Visade dem även facebook som snabbast & så laddade jag ner msn till Mormor & Morfar.
Vi hade en trevlig stund & jag hoppas att cyber världen nu har blivit lite ljusare för dem =)).


Tonys jobbarkompis hjälpte honom med golfen på morgonen & nu ikväll var den färdig.
Han behövde lite hjälp så efter att vi hade ätit, stekt fisk, potatis, dillsås & broccoli (som Tony gjorde, duktig kille =))), körde vi ner Tony till Ingemars verkstad.
Så nu ska den besiktas & sen får vi förhoppningsvis köra med den igen.

Teddan ligger, har nog precis somnat, så nu ska jag & Tony sätta oss ner & tjöta lite, sen blir det nog filmdags.

Förresten dagens bilder har inte jag tagit, ska försöka att i första hand ta dem själv men ibland så blir det smidigare med googlade bilder som dessa på de franska våfflorna.

God kväll på er alla !!!!



1 kommentar: