fredag 14 augusti 2009

Första inlägget

Japp, detta får bli det första inlägget som jag inte plockar bort, har redan provat att "blogga" men tagit bort det jag har skrivit.

Har ett tag funderat på om jag ska börja blogga & häromdagen tog jag beslutet att göra det. Så igår kväll satt jag & Madde vid varsin dator i varsin stad & skapade varsin blogg =)).

Jag kommer skriva här när jag har lust, tid & ork. Det kan med andra ord bli ofta eller dröja länge mellan gångerna. Så ha inga förväntningar på detta nu =))

Då jag inte känner mig riktigt pigg ikväll, har ont i magen & fryser *brrr* så ska jag inte skriva så mycket mera. Ska vid ett annat tillfälle förklara mitt blogg namn, Odjurets Tid, varför jag valde just det.

Men jag ska försöka få in en bild här under me, & bilden föreställer Teds nyinköpta gummistövlar & ett par nyinköpta mjukisbyxor.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar