måndag 28 september 2009

ARG, SUR, ILSK.......AKTA =))

Trött, förkyld, ont i kroppen, det är så jag känner mig idag.
Är arg & förbannad på alla idioter som finns här i världen som bara utnyttjar & ska ha tjänster & hjälp hela jävlar tiden.
Jag trodde & hoppades (i mitt enfald) att människor är goda varelser som ställer upp på varandra, men inte då !!!!!
Nu ska jag inte dra alla över en kam, det finns fantastiska, vänliga, underbara människor & jag har turen att ha en hel del av dem runt mig, men det finns dock vissa rötägg & om de läser detta & känner sig träffade så kanske det faktiskt ska göra just det !!!!
Skulle någon oskyldig känna sig träffad så ber jag om ursäkt !!



Är så förbannat trött på falska subbor som ljuger & dribblar & snackar sin jävlar skit !!!
Stick iväg från mig & lämna mig & min familj ifred, vi klarar oss bättre utan sådant !!!!!
Gahahahhahahah, jag är ARG idag....om ni inte redan har förstått det =))
& har ni något att säga, säg det till mig & inte till ½ världen, det kommer ändå fram & då är ni ju bortgjorda.


.......så mycket var det me det positiva tänkandet =)).......men ibland måste man få reagera & få ilskan ur sig !!

2 kommentarer:

  1. Ja du, varför ska du ens ha sådana vänner som faktiskt gör så då? Skänker dom dig någon lycka över huvudtaget? Så länge en person inte skänker glädje så ska du inte ens träffa dom...

    SvaraRadera
  2. Ja du Madde, det är en bra fråga.......jag vill väl inte riktigt tro illa om någon direkt

    Personen/erna har skänkt glädje men, men har väl utnyttjat mycket till sin fördel som jag inte velat se men som du ju har sagt till mig länge........

    SvaraRadera