onsdag 9 september 2009

Virginia Andrews

Jag är fortfarande hemma, alltså jag är fortfarande sjukskriven (av mig själv) för min nacke/axel. Trodde faktiskt att det skulle ha gått över, men inte =((
Ska ska ringa jobbet imorgon & säga att jag inte kommer på fredag heller, sen hoppas jag verkligen inför måndag att jag är helt ok.
Det är absolut mycket bättre i nacken än innan, men ändå inte helt bra. Jag smörjer mig fortfarande med tigerbalsam eller tar värktabletter.
Surt, kan inte göra så mycket heller då jag inte vill överanstränga mig.

Jag hade ett trevligt litet samtal på msn innan & nu ser jag fram emot en träff i nästa vecka =))
Ted klarade för övrigt av att cykla ner för den lilla backen från oss, ner till gatan nedanför på väg till dagis idag, alldeles själv (vi brukar hålla i cykeln lite grann i vanliga fall) så han var så stolt när han berättade detta för mig innan.


Mitt allt <3


Jag läser väldigt mycket just nu, är inne på andra boken, Trolsk som pärlan, i serien som handlar om Ruby & hennes vidriga tvillingsyster Giselle (har läst denna serie en gång tidigare). Virginia Andrews är absolut en av de bästa författare som någonsin funnits, den bästa serien hon gjort är den som handlar om Cathy & hennes syskon som blir inlåsta på en vind av deras elaka Mormor. Det är en serie på 5 böcker.
Jag har läst flera av hennes serier & en fristående bok & de har påverkat mig djupt, så hennes böcker kan jag verkligen rekommendera !!


De 2 första böckerna kommer från 2 olika serier & den sista är fristående



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar