lördag 5 september 2009

Nacken......

VA FAN rent ut sagt !!
Igår sträckte jag på något vis till min nacke (på höger sida), det värker som bara den (påminner om ryggskotts värk). Men trots det så gick jag till jobbet igår, vilket jag nog inte skulle ha gjort för det gjorde det hela mycket värre. Jag kunde knappt skura golvet utan att det värkte.
Jag tog värktabletter när jag kom hem & hoppades att det skulle ha gått över tills idag, men inte (naturligtvis). Jag är så arg, sur & besviken !! Jag som skulle jobba idag & hade sett fram emot det, nu är jag hemma......
Det värker från nacken ner till både skulderbladet & axeln, & nu även fram emot nyckelbenet.
Detta gör så att jag anstränger min vänstra sida mer & därför får jag även ont där =((



Jag lånade en vetekudde på jobbet igår, har tagit värktabletter, har försökt få nerven (eller vad det nu är) att hoppa rätt genom att försiktigt böja nacken & armarna hit & dit. Fick låna lite aloe vera salva av grannen & har även nu fått nacken insmord med vitt tigerbalsam, men INGET tycks hjälpa.
Det gör så ont så att jag skriker emmelanåt.
Förbannade jävlar skit !!!!!

Allt händer väl av en anledning som sagt......men just nu kan jag inte se anledningen till det här.


GRRRRRRRRRR =((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar