söndag 27 september 2009

En trevlig kräftskiva =))

Hejsan hallå !!
Jag har visst väldigt svårt att skriva här regelbundet, men det ska ju som sagt finnas tid, lust & ork me, & nu känner jag mig lite hågad att göra det.

Igår hade vi kräftskiva här, det var Tonys gamla jobbarkompisar med respektive mm som var här.
Det var väldigt trevligt & jätte gott att äta kräftor, det är evigheter sedan jag gjorde det, för att vara exakt så var det nere i en sommarstuga i Kalmar =)) Minns du det Madde ?! =))

Här kommer lite bilder från igår:


Tony & Jag <3


Larry, Putte & Tobbe


Larry & Tony


Björn, Cissi & Larry


Putte, Tony & Björn

Lilla Tedda var hos sin Farmor (är där fortfarande), han var ju febrig häromdagen men när vi pratade med hans Farmor idag så var han feberfri & verkade vara som vanligt.
Han hade saknat oss iaf <3
Men så lät det inte när vi lämnade honom igår (vi hade haft en liten fight med honom & han var sur, mest på mig =(() då ville han till Farmor direkt.

Nu ska vi städa till det lite innan den lille kommer hem men alla ni som kikar in här får ha det så bra !!

3 kommentarer:

  1. Herregud vilka snygga kort!/Larry o Cicci.

    SvaraRadera
  2. Härligt med kräftskiva...fast jag inte äter kräftor.

    Vad hade du gjort nu då Carina så att Ted var arg på dig? Skönt att det var glömt dagen efter.

    Det kommer mer bilder på Ian...har vart dålig på att sitta vid datorn. Men all min tid går just nu till Ian.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Larry & Cissi:
    Hahahaha, ja visst är det =))

    Lena:
    Ja, du....jag ville helt enkelt att han skulle klä på sig utan att göra något annat under tiden =))
    Men det ville inte han.....=((

    Förstår det, ska inte stressa =))

    SvaraRadera