lördag 18 september 2010

Bebis mobbare


Igår kom kära syster och svåger upp hit till oss.
Jag och Madde var elaka mot bebisen och trakasserade den med en lysande ficklampa på magen + min hand som tryckte.
Bebisen tyckte inte att det var lika roligt som vi tyckte så den sparkade =))
Stackars liten, det blir inte lätt för den att ha Madde som Mamma & mig som Moster.....precis som stackars Ted fast tvärtom =))
De får bli allierade...Ted och bebis alltså.

Tony som tittade lustigt på oss där vi stod i i hallen med händer och lampor på Maddes mage erbjöd sig att han kunde sparka mig istället =))
Detta var dock inte vad jag ville !!

Har nyss suttit och läst mina gamla grav anteckningar när jag var gravid med Ted.
Maddes & min kurva är väldigt lika och vi båda har ganska så lågt bltr.

Idag på morgonen när jag berättade för Ted att jag känt bebisen sparka blev han överlycklig och frågade om den hade kommit i natt....vilket den ju inte hade.
Så bebis, din kusin loppan (Madde kallade Ted för loppan när han låg i min mage) väntar, hoppas att du kommer i början av november för vi längtar och väntar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar