tisdag 28 september 2010

Frustrerad

Denna dag har gått i ilskans och frustrationens tecken.
Jag kämpar för min närstående och det har tagit en hel del på krafterna.
Sen hjälper det ju inte till att en massa andra saker jävlas med en heller.....fast när det gäller vissa bitar är det nog mig själv jag har att jobba med.
Stackars Tony och Ted som har fått stå ut med mitt humör både igår och idag.

Det är bara för mycket nu helt enkelt......

Något som var bra idag däremot var att Teds dagis firade 20 år, det bjöds på jätte god rulltårtebakelse och man fick titta på gamla bilder och på de barn som har gått på förskolan.
Jag har ju faktiskt själv gått där, fast som fritidsbarn i ca 1 år när det var nyöppnat för 20 år sedan.
Det fanns en bild som jag misstänker att jag är med på, man ser bara ryggen och håret. Men det ser ut som jag och jag kände igen tröjan som personen hade på sig.

Om det är något som är + i mitt/vårt liv just nu så är det dagis. Det funkar kanonbra för alla inblandade och personalen är jätte bra !!


Nu ska jag fortsätta kvällen med att läsa boken som jag har lånat av en jobbarkompis:

I denna stilla natt av Mari Jungstedt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar