tisdag 21 september 2010

Min fina vän


Igår förlorade hon sin älskade sambo, för 10 år sedan förlorade hon hastigt sin bror.
Camilla mina tankar finns hos dig, natt som dag.

Det kommer göra fruktansvärt ont och du kommer behöva kämpa MEN du kommer klara det,du ska klara det !!
Du vet att jag finns här, vi är många som vill få hjälpa dig när du känner att du orkar ta emot hjälpen.

Camilla du är ingen pest som du själv beskrev det, du är en oerhört fin människa med ett ärligt hjärta.
Du ger så mycket kärlek och du har hjälpt många människor runt omkring dig.
DU har en FIN själ, en STARK själ och en VACKER själ.

Jag sänder all min styrka och energi till dig vännen !!

Jocke är hos Peter nu och de väntar på dig MEN det är inte din tid att gå än



1 kommentar:

  1. det är så hemskt. så fruktansvärt hemskt.

    jag kan inget göra mer än att från djupet av mitt hjärta beklaga den öändliga sorgen.

    jag önskar camilla allt gott som finns på jorden för att hon ska orka det här.

    SvaraRadera