måndag 27 september 2010

Ny blogg ??

Jag funderar på om jag ska skaffa en ny blogg, en blogg som man kan låsa utan att behöva bjuda in människor varje månad, en blogg som kommer vara låst och som kommer handla både om mitt vardagliga liv men även mitt hälsosammare liv.

Några av er vet vad som har hänt med en närstående till mig och det får ju en onekligen att tänka efter hur människor är funtade, att det finns "onda" människor som vill förstöra för andra, men som inte har ryggrad nog att stå upp för det de tycker utan de väljer att vara anonyma.

JÄVLA FEGIS, det kommer bara komma tillbaka till dig själv din dumme FAN =))
SÅ jag hånskrattar dig rakt upp i ansiktet, HA HA HA HA

Åt helvete med alla jävlar människor som medvetet vill förstöra för andra !!
Till alla godtrogna, vänliga själar se upp för man vet inte vem som vill än illa......



1 kommentar:

  1. Å-13
    Dina framlagda beskrivningar speglar verkligheten hur falska människorna kan vara ett fint framförande i text. Bilden säjer allt. mer av den varan.

    SvaraRadera