söndag 19 september 2010

Röstat


Nu har jag röstat, men egentligen så vill jag inte alls att någon av de partier som ställer upp ska vinna. Jag vill ha något helt annat, ett helt nytt system som ska vara bra för ALLA.
Jag tycker inte att alla hade det bra när Sossarna styrde och jag tycker inte att alla hade det bra när Moderaterna styrde.

Hur jag tycker det ska vara är en helt annan historia.
Men för att det ska bli en förändring måste man kanske börja med sig själv först eller...???
allt hade kunnat vara så mycket bättre.....

Ja, ja politik är inte riktigt min grej, det känns inte som att jag kan påverka så mycket iaf.
Sen har säkert alla partier något som är bra lika säkert som de har/gör något som är dåligt.

Vi får se vilka som ska styra Sverige de fyra kommande åren och hoppas på att det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar