torsdag 16 september 2010

Just nu

Just nu är jag väldigt glad =))
Fick precis ett för mig positivt besked, detta kan man läsa om i viktbloggen om man är inbjuden dit.


För övrigt....när det gäller min chef så finns det väldigt mycket att säga, men jag tänker inte gå in på det för det är en enda stor röra. Det jag kan säga är att jag blev väldigt förvånad över att en kvinna i den åldern kunde bete sig så fruktansvärt oprofessionellt som hon gjorde på ett möte vi hade 2 dagar efter vår "fight". Jag blev riktigt chockad och den ilska jag har känt sedan dess gentemot denna människa, för just hon är faktiskt en MÄNNISKA, är väldigt stark.
Så jävlar dålig stil, men hon sjönk så djupt ner en person kan sjunka, men jag trodde faktiskt inte det om henne.
Men det kommer säkerligen tillbaka till henne själv i slutänden.
Nu har hon dock försökt lätta upp stämningen så vi pratar, som man ju gör när man jobbar ihop men något mer är det definitivt inte !!

Jag har för övrigt lämnat in en ledighetsansökan för julafton, jag har sökt fp och fått in en vikarie för mig. MEN enligt henne (chefen) så kan jag inte vara säker ändå, för vikarien kan bli erbjuden ett vik någonstans och då får jag leta en ny vikarie. Jag trodde att det då var vikariens skyldighet att sätta in någon men det fick jag snäsigt veta att det inte var.

Detta kommer dock dras långt, jag har bett mitt ena fackombud att kolla upp vad som verkligen gäller.
OCH om det ska bli någon lugn jul, utan krig, så bör denna där inte bråka mer med mig !!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. hejsan, nu blev jag nyfiken på vad som hänt!
    min länk dit fungerar ej, så du kanske kan peta över en ny via msn?

    SvaraRadera