söndag 13 november 2011

Fantastisk kväll

Igår var jag & min vän/kusin Elin ute & käkade indisk mat.
Elin fyllde 30 i slutet av sommaren & vi bestämde att vi skulle gå ut & käka för att fira det, Elin vägrade nämligen ta emot någon peng/present från mig så därför föreslog jag detta.
Det tyckte hon lät bra så igår fick jag äntligen bjuda ut henne.

Vi hade en mycket trevlig kväll !!
Vi (eller ska jag skriva oss ?? =)) började med att äta på Tandoori Palace (Tindras Farfar äger denna restaurang), en indisk restaurang.
Jag var lite skeptisk till detta men jag måste medge att det var väldigt, väldigt gott.
Jag är väldigt tacksam att jag vågade testa.
Vi åt tills vi var proppmätta =))

Kvällen fortsatte sedan hemma hos Elin där vi pratade, skrattade & pratade ännu mer =))
Det var en mycket trevlig kväll & tiden gick som vanligt för snabbt.
Helt plötsligt var klockan närmre 24 & då bröt vi upp för den här gången.
Men det är alltid lika trevligt att ses !!



Idag är det fars dag & vi firar inte det direkt, Ted har ritat en teckning till Tony & sen får Tony välja mat för dagen. Pappa & Marie ska även käka hos oss.
Men vi köper inte en massa presenter för just detta !!


Idag är det exakt 1 månad till beräknad födsel, det är flera stycken som tror att Bubblan kommer dimpa ner tidigare. Jag tror att den kommer i närheten av sin bf dag, + - 4-5 dagar.
Det närmar sig iaf med stormsteg & de 2 kommande veckorna så är det ganska så fullt upp med diverse saker, sen lugnar det ner sig lite.
Men det är roligt att det händer lite, jag skulle bli galen av att bara gå här hemma & inte göra något.


Jag bjuder på 2 bilder från Tindras kalas som vi var på förra veckan.


7 åringen

Tindra & Ted har en gemensam kärlek för Scooby Doo & här ligger de & tittar på en av dessa filmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar