tisdag 8 november 2011

Illamående & halsbränna


Det kan vara några som väntar på att jag ska höra av mig & jag lovar att jag ska göra det inom en snar framtid.
Igår & hittills idag har jag inte mått så bra =((

Illamående & en halsbränna from hell, dessutom så sov jag riktigt kasst inatt.
Suck & stön.
Det har blivit väldigt tungt att röra sig, det känns med andra ord att man är i slutet av en graviditet.

Idag har jag varit hos min BM, hon tror att bebisen har vänt sig till rätta men den har inte fixerat sig än. Vid nästa besök (om ca 2 veckor) så ska hon dubbelkolla med ett ul & se hur den ligger.

Bebisens hjärtljud låg idag på 130 slag per minut & låga slag talar väl för att det blir en pojke...=))
Det är väl en myt, men Teds hjärtljud låg ofta runt 140 (det har dennes gjort me) & han blev ju en pojke....utan tvekan, en "typisk" pojke =)) =))
Med typisk pojke så menar jag alltså ingen pojkflicka.

Jag kan fortfarande inte säga till 100% vad jag tror att det blir för kön på Bubblan, den rätta känslan vill helt enkelt inte infinna sig.
Jag skiftar lite då & då.

Som jag säkert har skrivit innan så spelar det ingen roll för oss vad det blir, många verkar tro att vi automatiskt skulle vilja ha en flicka bara för att vi har en pojke men det måste vara deras egna känslor som de utgår från.
Så känner inte vi iaf =))
Det får bli det de blir helt enkelt !!


Tonys överraskning var att han tog med mig & Ted på bio, Tintin i 3D =)) =))
Ted blev överlycklig & jag blev också väldigt glad, så det var en lyckad överraskning =))
Om man gillar Tintin så ska man definitivt se den !!


Nu ska jag försöka vila lite, känner mig som sagt var inte riktigt pigg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar