fredag 4 november 2011

En överraskning


Borta bra men hemma bäst !?!?!

Det är alltid trevligt att åka ner till K-hamn för att besöka min syster & hennes familj, extra lyxigt är det ju sedan de skaffade hus & vi numera har ett "eget" rum att sova i samt en ny toalett/duschrum.

Resorna upp & ner gick bra, Ted sysselsatte sig med den bärbara dvd:n & jag fick bara ett par frågor om när vi skulle vara framme.
Lilla Molly verkade glad att se oss & som vanligt verkade hennes intresse för Ted vara större än för mig =)) =))
Ted älskar henne & han tycker att hon är så fin MEN när hon är på hans saker & han inte vill så är han inte lika glad =))
Molly är så underbart go när hon ska härma ankan, detta lilla söta ljud som kommer ur hennes mun eller när hon ropade på Pappa =)) =))

Vad gjorde vi i Karlshamn ??
Vi umgicks, fikade, promenerade i skogen, gick på stan, spelade boll, tog kort mm
Trevligt =)) =))

Nu är vi hemma igen & det är också skönt, man får ligga i sin egna säng & Ted har saknat sina kompisar en del så det blev lite lek igår em.
Men tack Madde & Christian för att vi fick komma ner & Ted tackar extra mycket för pengen =))












Tack Madde =))


Idag vakande Ted runt 9:20 & sedan lekte han en stund på sitt rum innan vi gick upp, vi tog det riktigt lugnt.
När vi väl kom in i köket så låg det en lapp till oss där, en lapp från Tony.
På lappen stod det att vi ikväll ska iväg på en liten överraskning, så vi ska inte vara hungriga men inte heller mätta =))
Både jag & Ted är väldigt nyfikna nu =))
Så fint & snällt av Tony att tänka på oss !!


Snart är höstlovet över & det är dags för skolan igen.
Det har varit väldigt skönt att slippa gå upp tidigt på morgonen =))

Imorgon ska vi gratulera Tindra som har fyllt 7 år, ska se till att införskaffa hennes födelsedagspresent under fm imorgon.
Nu ska vi snart möta upp Teds kompis men innan dess så ska jag ringa ett samtal.

Jag berättar om överraskningen framöver =)) =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar