fredag 25 november 2011

Snälla Bubblan kom nu



Igår var första gången i den här graviditeten som jag kände att jag var riktigt trött på att vara gravid.
Min graviditet har ju varit väldigt smidig & enkel (förutom illamående som jag ändå har klarat ganska så bra) men nu har det blivit riktigt tungt =((
Det värker på insidan av låren, jag mår ofta illa & halsbrännan besöker mig dagligen mer eller mindre.
Magen är stor (större än vanligt =))) & tung, allt är bökigt helt enkelt.

Från v.37+0 så räknas bebisen som färdig, så föder man mellan v.37+0 - 42+0 så räknas det som normal tid. Sen brukar man ju säga för tidig eller för sen om bebisen kom innan eller efter beräknat födelsedatum men egentligen så är det alltså normalt.
Gått över tiden har man gjort efter v.42+0 & fött för tidigt har man gjort innan v.37+0.


Jag är idag i v.37+2 & Bubblan får mer än gärna komma ut NU =)) =))

Vi har lite småfix kvar men inget som inte går att snabbt fixa till.

Så du är välkommen ut när du vill, helst NU =))

Glöm nu inte bort vad jag beställde på lappen =)) =))

Igår satt vi (hela familjen) & pratade namn vid middagsbordet, men något bestämt namn finns inte ännu.
Det får bli ett senare problem.

1 kommentar: