fredag 11 november 2011

Mår bättre


Nu mår jag bättre igen men ibland kommer illamåendet som ett slag i ansiktet.

Det börjar närma sig, på söndag så är det 1 månad kvar till bf.
Nästa vecka så ska jag träffa narkosläkaren (det är något nytt för i år, det gäller enbart om man har ett högt bmi) & veckan därpå så ska Tony & Ted följa med till barnmorskan & titta via ul om bebisen ligger som den ska.
Det känns så men än så länge är den inte fixerad så man vet ju inte.

Det känns bra att gå hemma, det händer ändå något varje vecka & denna veckan längtar jag grymt mycket efter morgondagen =))
Då ska jag & min fina vän gå ut & käka, sedan ska vi ev hyra film eller bara sitta & tjöta.
Detta ser jag verkligen fram emot !!


Bubbel rummet är nästan helt färdigt nu, det är lite småfix kvar.
Gardiner kommer vi förmodligen inte köpa innan bebisen har kommit.
När rummet är färdigt & säng, skötbord osv är uppställt så ska jag lägga ut lite foton.


Nu ska jag smita ner till skolan & hämta Ted.
Hej då !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar