torsdag 12 januari 2012

Ett klargörande


Under mina dagar & veckor så träffar jag diverse människor & jag är med om hel del både roliga & tråkiga saker.
Precis som vilken människa som helst.

Vad jag sedan bloggar om beror bla på tid, ork & lust.
MEN om det nu är någon som läser här inne & skulle undra över varför jag tex inte bloggat om att jag träffat den eller den, eller varit med om det eller det så vill jag ändå klargöra att det jag bloggar om inte på något vis skulle vara viktigare än det som jag inte bloggar om !!
Alla människor som jag umgås med betyder mycket för mig, annars så skulle jag faktiskt inte umgås med dem =)) =))

Man kan bara inte blogga om precis allt, det ska som jag skrev här uppe finnas både tid, lust & ork !!
Så ingen behöver känna sig bortglömd eller tro att jag tycker att något som vi gjort ihop skulle vara mindre viktigt bara för att jag inte har bloggat om det.

Alla mina tankar, känslor, & upplevelser skrivs det inte om här, jag skriver bara en del av det =))
Man vill kanske inte dela med sig av riktigt allt......iaf så vill inte jag det =))

Så känn er inte åsidosatta =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar