måndag 2 januari 2012

Nyårsfirande i Karlshamn

Nyåret firade vi in nere i Karlshamn hos Madde & hennes familj.
Christians föräldrar samt syster & hennes flicka var också med.
Det blev en trerättersmiddag där förrätten bestod av toastskagen (en kär favorit), huvudrätten bestod av grillad fläskfilé, potatisgratäng, bea sås & sallad, & efterrätten blev en ljuvlig marängsviss.
Allt var mycket gott & vi hade trevligt sällskap.

Strax före 00 så gick en del av sällskapet ut för att skicka upp våra khom loy lyktor.
Det såg väldigt fint ut inifrån, men även utifrån sa de som såg det därifrån.
För vår del så blir det sådana lyktor vi kommer att använda oss av i framtiden istället för fyrverkerier !!

Vår vistelse nere i Karlshamn är slut för den här gången & det känns skönt att vara hemma igen.
Imorgon är det vardag för oss igen, ja eller för Tony iaf vi andra är ju lediga =))

Vi hade en bra Nyårsafton & hittills har det varit en bra start på året.
Ted busade lite med små flickorna, satt framför datorn (suck =))) & tittade lite på film med Tony.
Alva gick från famn till famn & hon var väldigt nöjd, sov mest tycker jag =)).

Jag ska eventuellt skriva lite om det gångna året vid ett senare tillfälle.
Nu först ska jag besluta mig för om Alva ska få månadsrapporter precis som Ted fick & om jag i så fall ska lägga upp dem här.
Förmodligen så blir det så men jag har inte bestämt mig helt säkert riktigt än.








Jag önskar er ALLA ett Gott Nytt År =))

Med allt vad det innebär för var & en av er !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar