fredag 27 januari 2012

Vår vecka

Denna veckan har gått i en rasande fart, men det blir väl så när man har roligt =))
Under veckan som har varit har vi bla haft besök av Tonys gamla jobbarkompis & hans familj, jag & Alva har varit uppe hos Pappa & Marie en sväng, vi har haft mer besök av en fd jobbarkompis & hennes lille kille & vi har varit en runda på stan tillsammans med några av mina jobbarkompisar & deras barn.
Mycket trevligt =))

Ted har ju Taekwondo 2 ggr i veckan & simskola 1 gång samt att han emellanåt tar med sig kompisar hem från skolan så det känns som att tiden bara rinner iväg.
Det finns alltid något att göra.

Jag & grannen har nu påbörjat att lämna & hämta pojkarna 2 dagar i rad.
Det känns jätte skönt att bara kunna skicka iväg Ted vissa mornar & slippa gå ner varje em.
Men de gånger som det är min tur känns det ändå bra =))

Man kan väl säga att jag just nu njuter av det mesta & ser allt det positiva i min tillvaro.
Vissa mörka moln finns det väl alltid till & från men det får man ju ta itu med just då.

I helgen skulle vi haft fin besök av min kära syster & hennes familj men Christian den stackarn har blivit sjuk =((
Men nästa helg kommer de upp & det ser jag fram emot.

Vår fina pulkabacke finns tyvärr inte kvar längre....=((
Men istället har vi fått en massa fyll så till våren ska vi jämna ut det & på så vis slipper vi en så backig trädgård.
Det finns för & nackdelar med allt =))

Ted ställer inte så gärna upp på bild, det ska ske på hans villkor.
Alva har än så länge inget val så jag ska bjuda på några alvbilder =))


Fröken Toker ?? =))
Alvas vän Pingu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar