söndag 12 februari 2012

Inte riktigt som jag hade tänkt mig.....

Veckan som har varit blev inte riktigt som jag hade tänkt mig pga olika anledningar.
På sätt & vis en riktigt dålig vecka men det fanns små ljusglimtar som strålade upp min tillvaro.

Diverse träffar blev tyvärr inställda bla pga sjukdom =((
De träffar som däremot blev av var väldigt trevliga & speciella =))


Vi har tyvärr upptäckt att Alvas ena pupill (den vänstra) ibland blir större än vad den högra blir.
Första gången vi såg detta (i slutet av januari) så tänkte vi inte så mycket på det eftersom att det försvann & vi mindes att Tony vid 1 tillfälle för många år sedan hade det så när han hade huvudvärk.

Vid 2 månaderskontrollen på bvc (läkarbesök) så nämnde vi detta tillfället & de sa då att vi skulle ringa om det blev så igen.
Sedan dess har det kommit & gått varje dag & vi har varit i kontakt med både bvc, barnakuten & Hälsans barnmottagning.
Det som är positivt är att Alva hela tiden är som vanligt, hon äter som hon ska & hon ler & "pratar" för fullt med oss.

Naturligtvis så finns det en viss oro över vad detta kan vara.
På tisdag så ska vi träffa en barnläkare på bvc & jag hoppas att det ska gå bra.


Bus med Monster Madde =))
Bus med Molly
Glader

Nu får vi se vad nästa vecka har att bjuda på.
Men jag hoppas som sagt att Alvas läkarbesök går bra...... & att Teds operation på onsdag går bra !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar