fredag 3 februari 2012

SNÖ

Jag älskar snö & idag snöar det för fullt =))
Det är så ljust & vackert ute, det ser magsikt ut !!
- 11 grader hade vi när jag promenerade iväg för att lämna killarna för en stund sedan.
Kallt, men det tillhör vintern.
Jag önskar att jag kunde ta en bild på det vackra men jag får tyvärr inte till någon bra just nu =((


Även denna veckan har varit riktigt trevlig med diverse träffar med en massa trevliga människor =))
I måndags var min kära kusin här, i tisdags hade jag besök av min jobbarkompis & hennes son, i onsdags hade jag ett långt & givande telefon samtal med en annan av mina kusiner, igår var min goa granne & hennes lilla flicka här & idag skulle det blivit en promenad med en fd jobbarkompis & hennes son men tyvärr så kände hon sig inte pigg.

Jag kan verkligen säga att jag just nu njuter av min Mamma ledighet.
Det är just så här underbart det ska vara enligt mig.

Madde & co skulle ha kommit upp nu till helgen men tyvärr så är de inte friska än =((
Men de kommer förmodligen i nästa vecka istället.

Bjuder på lite bilder

Mys med Pappa Kolla in Alvas stil =))

Cooling =)) Uppklädd inför barnkalas

Teds bebis Nasse som har lånat Alvas (Mollys) overall

Boxningsmatch =))

Finklädd efter att ha träffat Mammas jobbarkompisar på lunch inne i stan


Jag önskar er alla en trevlig helg =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar