tisdag 28 februari 2012

Solskensdag

Härligt vårväder, strålande sol & +13 grader i solen.
Helt underbart !!

Tyvärr så blev min dag inte som jag hade tänkt mig. Jag & Alva skulle ha besökt en vän & hennes son men idag på morgonen så visade det sig att Ted hade väldigt ont i magen.
Han fick därför vara hemma idag & hittills har det gått bra men nu så har han diarré & väldigt ont igen =((
Innan det drog igång igen så var han faktiskt ute & lekte med Hugo som är hemma pga att hans lillasyster är magsjuk.
Nåväl de har bara varit ute iaf.


Alva har sovit ute i vagnen i ca 45 minuter så även hon har fått njuta av det vackra vädret.
Starlet tog sig också en vårpromenad & det var hon så lycklig över att få göra ♥

Sedan ringde kära Elin & hon hade sådana bra idéer när det gäller Alvas namnkalas.
Jag vill inte gå in på vad utan det får ni se nästa lördag =))
Du är så duktig Elin !!
Tack för hjälpen igen !!

Jag blev erbjuden av grannen att följa med till Kyrkvillans öppna förskola imorgon med det kan jag tyvärr inte göra. Egentligen så var jag redan uppbokad imorgon fm men de planerna fick skjutas fram nu tyvärr =((
Men någon gång framöver när Alva har blivit lite större följer jag gärna med.
Jag gick på en annan öf (öppna förskola) när Ted var liten så den här har jag aldrig varit i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar