torsdag 23 februari 2012

Vår Birma

Under hösten & vintern som var så rymde Starlet ett flertal gånger.
Vissa gånger såg vi faktiskt inte när hon smet ut utan vi märkte det när vi såg henne genom fönstret eller för att hon (hör & häpna) faktiskt kom hem.
Detta fick oss att börja fundera på om vi trots allt inte skulle låta henne få gå ut precis som de andra 2 katterna.

Idag smet hon av misstag ut när jag & Ted stod i dörren & pratade med grannarna & då sa jag att vi låter henne vara, vi får se vad som händer.

Vet ni vad =)) ?!
Hon kom självmant tillbaka här ute & vi kallade in henne.
Så framöver kommer vi testa detta & faktiskt låta henne gå ut !!

Jag är så glad för hennes skull så jag strålar här hemma.
Dessutom så hade jag turen att Ted fick följa med ett par grannar till skogen & leka lite, själv så kan jag ju inte ge mig ut med Alva idag.

Dessutom så kommer Tony snart hem & äter lunch =))
Detta blev hittills en mycket bra dag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar