tisdag 14 februari 2012

Spjälsängen

Natten till idag så valde vi att flytta över Alva till hennes spjälsäng som står jämte min säng.
Att vi gjorde det just nu beror på Starlet, hon tycker nämligen om att ligga mellan mig & Tony uppe vid huvudkudden.
Alva har med andra ord tagit hennes plats.
Härom natten så vakande jag av att Starlet låg väldigt nära Alvas huvud & att svansen låg i Alvas ansikte.
Starlet har många gånger försökt lägga sig på "sin" plats men vi har alltid kört iväg henne när vi märkt att hon har legat på Alvas kudde.

Så vi bestämde att vi skulle prova att flytta Alva till hennes säng bara för att se hur det gick.
Alva har sovit som en stock hela natten. Hon åt sista målet igår kväll runt 21:15 & hon somnade i min famn strax därefter.
Jag väckte henne vid strax efter 06:30 pga att hennes blöja var dyblöt.

Så nu hoppas vi att det fortsätter så här =))

Har laddat in lite bilder från kameran så jag lägger in några här =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar