onsdag 29 februari 2012

Hemma idag me

Ted är hemma från skolan idag med.
Han är inte bra i sin lilla mage =((
Men han verkar ändå vara bättre idag än vad han var igår.
Jag hoppas att det inte blir mer nu så att han kan gå imorgon !!

Just nu vilar Alva & jag tar mig en liten visit runt på nätet =))
Jag måste få skryta lite om hur smidig lilla fröken är när hon ska vila eller sova.
Det är verkligen bara att lägga ner henne så somnar hon.
Igår när jag skulle klä på henne ytterkläderna för att lägga henne i vagnen så somnade hon innan jag ens hade tagit på henne =))
Jag blev nämligen lite upptagen & vips så sov hon.
Det är bara att hoppas att det fortsätter så nu !!

Hon sover jätte bra i sin säng på natten.
 Ibland får jag stoppa i nappen ett par gånger men för övrigt så sover hon bra.
Hon kommer över till vår säng när hon äter sitt första mål vilket idag blev vi 06:15 *lycka* =))
Ibland blir det visserligen redan vid 3 snåret.
Det är olika från dag till dag.

Igår badade Alva, något hon verkligen älskar att göra så därför bjuder jag på en bild därifrån =))


 Tryck på länken här nere för att få höra en underbar låt =))
Alva älskar den, hon "sjunger" med =)) =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar