måndag 16 juli 2012

Besök av AV

Idag har vi haft Angelica & Vilda på besök.
Trevligt, trevligt =))
Vi åt pastasallad & satt & pratade.
De små var ju också med, ibland sov de & ibland lät de =))
Vi sa just det att vi ser fram emot när de springer omkring & leker, förhoppningsvis så kommer de trivas i varandras sällskap !!

Ted har lekt med Olle hela dagen, de har varit inne & ute & ute & inne.
Just nu studsar de.

Tony har varit hos bror R & hjälpt honom lite & sen har han hållit på & grävt i trädgården.
Telefonledningen ska grävas ner är tanken.

Baksidan är just nu en ända stor jordhög & jag längtar efter gräs.
Vi har fått en massa jord av grannarna me, nu måste bara Pappas kompis komma hit & hjälpa oss att lasta hit all jord.

För övrigt så går vi just nu i lite tankar om hur vi ska göra om i köket.
Det blir inget avancerat nu men lite nya tapeter osv kan ju alltid vara fräscht.

Jag har även pratat med min chef idag & han ska kolla upp lite om jag kan få någon helg att jobba under hösten + ev en lite längre period för en som ska ha semester.
Men vi får se, nu vill jag helst tänka på sommaren & den värme som jag har beställt, vilket betyder att det inte kommer bli för varmt =))
Runt 25-27 grader skulle passa mig perfekt.

Nu ska jag försöka vila lite innan middagen & nattens arbete.

En matglad liten fröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar