fredag 20 juli 2012

Fullspäckad dag

Idag, min enda hellediga dag den här veckan, har jag & kidsen varit hos Jessica & hennes kids.
Barnen (förutom Alva =)) lekte, vi tjötade & Alva var me hon också på ett hörn.
Trevligt var det & när vi skulle åka hem blev Ted generad när Nathalie sa att hon kommer att sakna honom =))  =))
Väl hemma så åt vi lite & så dök Teds kompis, Gurra (Gustav) upp.
Mer lek för Ted =))
Jag & Tony busade med Alvisen & vi flyttade ner hennes spjälsäng 1 hack.

På kvällen for vi & handlade, Alva fick för första gången sitta i en vanlig kundvagn. Det gick bra men det var ändå lite ostabilt. Jag skulle inte sätta henne där om vi skulle varit iväg själva.Då är det bättre med de andra vagnarna, de som har som en bilstol på sig.

Sedan blev det så kallad skräpmat, pizza & hamburgare =))
Nu sitter Ted vid tv:n, Alva sover & Tony är hos bror C & hjälper honom lite.

Imorgon går jag på & jobbar igen & imorgon så jobbar jag med underbara Rana så det kommer garanterat bli en jätte bra natt =))

Nu har jag lite annat att ta tag i, ni får ha en härlig helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar