torsdag 5 juli 2012

Stadsparken

Idag blev det en heldag i stadsparken tillsammans med 2 grannar & deras barn.
Barnen lekte, vi vuxna tjötade & Tony grillade korv...=))
Trevligt var det & jag tror att alla åkte glada & nöjda därifrån !!

Både idag & igår så har det ju varit mycket finare väder & nu hoppas vi att de håller i sig !!
Det ska ju vara sommar nu !!
Det blåste visserligen lite väl mycket på fm idag men på em så var det jätte skönt ute.

Det har påbörjats en del projekt här hemma.
Vi kan kalla det för 1, 2 & 3
Jag vill inte gå in för mycket på det men jag hoppas att det kommer bli bra !!

8 nätter kvar innan jag går på min mammaledighet igen.
På söndag så ska vi åka ner till K-hamn & stanna där till onsdag.
En granne ska passa våra katter.
Förhoppningsvis så blir det ett besök till Barnens gård när vi är där, men allt beror väl på vädret.

Om en stund ska vi grilla så det är väl bäst att vi börjar förbereda lite

=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar