fredag 27 juli 2012

Första natten utan föräldrar (på sätt & vis)

Tältandet igår gick bra för killarna, sen beror ju på vad man menar med bra. Det är ju relativt.
De gick inte & la sig kl 21:00 & sov hela natten, men det hade jag inte förväntat mig heller.
De var ganska så uppspelta, förväntansfulla & lite rädda så de somnade runt 00:00 efter mys framför en film i tältet (på den bärbara dvd:n).
Simon hade med sig popcorn så det var riktigt mysigt för killarna.
De sov där hela natten & vaknade strax efter 08:00
Ted tyckte att det var jätte roligt att tälta, även om det bara var på trädgården  =))

Värmen fortsätter & idag tycker jag att det har varit lite för varmt. Förmodligen för att man har ansträngt sig lite mer än vad jag har gjort de andra dagarna. När det är så här varmt (ca 26 grader runt kl 18-19) så ska man bara vara still & ta det lugnt !!
Men sen är det ju naturligtvis härligt med sommar =))
Fast personligen så lider jag mer när det är riktigt varmt än vad jag gör när det är riktigt kallt.

Idag var vi uppe en sväng hos mina morföräldrar, vi har storhandlat (hela familjen) & sen har vi fejat lite här hemma.

Alva började igår att säga Da da da da =))
På bara någon dag så känns hon även mer rörlig.
Det känns som att de går fort nu =))



Nu ska vi ha lite mys kväll här hemma =))
Trevlig helg önskar jag er !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar