torsdag 19 juli 2012

Från Iphonen

Det här blir mitt första inlägg från min iPhone. Att jag bloggar via den beror på att den "vanliga" datorn som jag brukar sitta vid krånglar, den vill inte riktigt gå igång utan startar om sig gång på gång. Jag vet med andra ord inte riktigt när den ska gå igång.

Jag har 2 nätter kvar o sen ska jag vara LEDIG =)) ja eller ledig o ledig, ibland kan det nästan vara lugnare att jobba än att ta hand om barn o hus mm
Denna natten var riktigt lugn i vi hade det riktigt mysigt på jobbet =)) Här hemma är Alva gnöl o gnäll nr 1, kink al'A kink.
Hennes stämma är så hög så att öronen vrider sig när hon sätter igång. Vi tror att hon slår Teds höga läten o ni som känner honom vet ju hur han har/kan låta. När hon inte är riktigt nöjd så skriker hon AAAA så även om man inte kan så tar man upp henne så fort det går så öronen inte ska trilla av :0
Vi försöker visa henne att man får ont i öronen, vi sätter händerna för öronen o säger "ledset" Aja men hon är lite för liten för att förstå =((
Eller så är hon sadistisk för hon ler så glatt =)) =)) Hur som helst så är hon världens mysigaste lilla Alva när hon inte låter sådär <3

Jag har fått nys om en film som jag bara måste se, Chernobyl diaries heter den. Jag kan nog inte länka här tror jag så vill ni veta vad det är för något så får ni kika in på SF:s hemsida.Eller lyckades jag?? Det är samma person/er som skapat Paranormal activity. De filmerna (iaf 2 av dem) var riktigt bra o skrämmande så jag har höga förväntningar på den här filmen!!

Ska se om jag kan lägga in den vackra "sommarbilden" som jag tog idag. Lyckas inte nu o vi ska grilla lite så försöker ev sen igen.

Ursäkta alla ev stavfel, jag skyller på Iphonen =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar