tisdag 24 juli 2012

SOMMAR

Idag har det varit svensk sommar när den är som bäst =))
Strålande sol & ljumna brisar.
En perfekt sommardag !!

Vi, eller jag & Ted, spenderade vår dag med Elin & Tindra.
Vi startade i stadsparken med lek för barnen i lekparken & tjöt för oss, sen fikade vi lite, lekte lite till & sen spelade vi minigolf.
Vi vuxna, som delade klubba, VANN =)) =))
Det hade jag aldrig trott & då syftar jag mest på mig själv =))

Efter detta åkte vi till Max & käkade.
Sen vidare hem till oss, barnen bytte om & så drog vi upp till Åsasjön där T&T badade en stund.
Tony & Alva kom också upp en sväng.
Men Alva badade inte, hon satt på gräset med oss & övade på att stå (hennes favoritsysselsättning just nu =))

En härlig dag med trevligt sällskap !!

Imorgon ska vi besöka en annan kusin till mig & hennes man....& deras kisse =))
Ska bli kul att se hur de har det !!

Nu varvar vi ner & planerar lite inför vår Lisebergstripp samt vår nya vandring.
Men först ska jag bjuda på någon bild =))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar