måndag 23 juli 2012

Föräldrarledig igen

Idag på morgonen kl 07:00 avslutade jag mitt sista arbetspass för den här sommaren.
De här 4 veckorna har gått i en rasande fart !!
12 nätter har jag jobbat & efter nattens pass då vi hade att göra från kl 02:15 fram till kl 06:45 så är jag helt slut. Min rygg & mina fötter värker.
De andra nätterna som jag har jobbat har varit väldigt lugna så detta var en liten chock för mig.

Nu ska jag tillsammans med min familj ha 4 härliga, lediga veckor.
Det blir lite småtripper mm

Idag klev jag upp runt kl 15 & efter lite matlagning där Tony gjorde i princip allt begav vi oss ut till Ubbarp (Tony, Ted & Alva för andra gången den här dagen).
Där plockade vi lite kantareller intill deras trädgård, i skogskanten. Lite mindre än 2 liter fick vi ihop.
Vi fick även träffa lillebror Henrik som kom hem idag.
Roligt att se honom igen =))

Imorgon ska vi träffa Elin & Tindra, vädret avgör vad vi ska hitta på.
Men nu ska jag enbart slappa i soffan, gosa lite med Ted innan han hoppar i säng.

Go kväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar