fredag 13 april 2012

Fredagen den trettonde

Idag är det fredagen den trettonde.
Jag är inte det minsta orolig för att det ska hända något fasansfullt idag eller att det ska vara en otursdag, snarare tvärtom så brukar just fredagen den trettonde vara lite mer av en tur dag eller en bra dag för mig =))
Vi får se hur det blir denna gången.
Hittills så har dagen iaf varit precis som vanligt.

Idag är jag & Alva lata, vi är hemma & tar allt precis som det kommer.
Bara slappar & gör ingenting =))
Alva ligger i sitt pingu gym just nu.

Det är grannens tur att hämta & lämna pojkarna, perfekt en sådan här dag =))
Ted ska ha med sig en kompis hem efter skolan, grannen Simon, så nu hoppas vi att det ska gå bra !!
De har ju en tendens att busa till det lite för mycket ibland.
Men nu ska de få en ny chans, det var ett tag sedan Simon följde med hem nämligen & de vill ju så gärna leka.

Ikväll ska vi ut till Pappa & Marie, vi ska gratulera Henrik som fyller 20 år den 17 april.
Jag vet inte riktigt när han åker tillbaka till Norge men förmodligen så har han dragit innan sin födelsedag & sen vet vi inte när vi träffar honom härnäst.

Igår hade vi besök av goa Angelica & Vilda.
Alva som verkar ha sadistiska drag =)) skrattade när lilla Vilda var ledsen =))
Vi promenerade lite & sen tog vi en fika här hemma.
Trevligt =))

När jag hämtade Ted på em var det en hel klunga med barn som ville följa med honom hem.
Denna gången fick Emil & Gustav följa med så det blev en rolig em för killarna.

Nu ska jag ringa ett samtal sedan ska jag gosa lite med Lusen (Alva =)))

Ni får ha en bra fredagen den trettonde =)) =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar