fredag 6 april 2012

Påsk

Idag var det långfredag & vi har hållt på för fullt & grejat här hemma.
Om en stund så kommer Madde med familj hit & imorgon firar vi påsk med familj & släkt här hemma.
På söndag är släkten utbjuden på restaurang av mina morföräldrar & på måndag har vi tänkt att ta det lugnt & fixa med sådant som behövs.

Jag kom på lite sent att jag hade velat ta en påskbild på Ted & Alva & nu känns det för sent.
Det ska fixas till & tidsmässigt funka så vi hoppar nog det....tyvärr.
Men jag lägger in en bild på ett fint "fågelbo" som Marie har gjort istället.


Med detta vill jag önska alla er som kikar in här en riktigt

GLAD PÅSK !!

1 kommentar:

  1. Glad påsk till er! Och ett så fint rede för äggen som Marie har gjort, riktigt äkta och påskig!
    Ses på söndag!

    SvaraRadera