onsdag 4 april 2012

Läser


Ted läser för Alva =))
Här berättar han att babysmurfen blir ledsen när han får tvål i ögonen.

Ted kan läsa lite men han berättar även lite efter hur bilderna ser ut & efter hur jag har läst =))


Här ovanför ser ni vad Ted gjorde tillsammans med sin Morfar & Marie.
Först åkte de & köpte brädorna ihop & sen byggde de holken, slutligen så målade de den.

Ted tyckte att det var jätte roligt att få en ½ dag tillsammans med sin Morfar & Marie ♥

Visst var den ?!?! =))

Nu ska vi bara hitta ett ställe att sätta upp den på me, men som grannen sa när vi var över på fika igår, sätt den jämte Hugos så blir fåglarna grannar =)) =))
Hugos sitter dock inte heller uppe så vi får väl se vart den hamnar.

Idag blev våra planer inställda pga sjukdom istället så har vi varit ute en del & nu är Ted hos en kompis som går i den andra förskoleklassen.
Alva vilar & jag tar det just nu bara lugnt =))

Ikväll ska jag & Ted gå på bio.
Det är en överraskning.
Ted säger ibland att jag har glömt bort honom sedan Alva kom, vilket jag naturligtvis inte har, men det kanske kan kännas så i & med att hon tar så mycket av min tid.
Han förstår ju det men ibland känns det visst så ändå....
Så ikväll ska han & jag gå & titta på Piraterna (tror jag den hette =)))
Lite egentid med min fina Muckla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar