torsdag 21 juni 2012

30

Att fylla 30 känns inte något mer annorlunda än att fylla 29, 28, 27 osv
Det enda jag har märkt med åren är att jag har blivit klokare =))
Jag har ingen åldersnoja så det känns bra att vara 30 & titta på mitt liv.
Jag är väldigt nöjd, även om det finns vissa grejer som jag skulle vilja ha annorlunda.
Men det är saker som jag får jobba med helt enkelt.

Jag vill TACKA ALLA som har tänkt på mig idag, tacka för alla gratulationerna som har kommit hit både genom post, besök, telefon, sms, mail & via fb.
Man blir så glad ♥♥

Extra glad blev jag för Teds fina teckning, ett fint kort med en kommande present i höst, ett jätte fint armband & en blomma som kom från oväntat håll.
Men naturligvis så blir jag glad för ALLA som har grattat mig & för det jag har fått, det andra var bara lite mer oväntat.
Inte Teds teckning då (det hade jag kunnat lista ut =))) =)) men den är ju det bästa just för att den kommer från honom  ♥

Jag känner mig firad & uppvaktad & dagen har varit bra med strålande solsken hela dagen =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar