söndag 3 juni 2012

Fotografering


Idag har vi haft besök av Elin & Tindra.
Elin har hjälpt oss med 6 månaders fotograferingen av Alva.
Så nu väntar jag spänt på hur bilderna blev =))
Men jag vet att Elin är en duktig fotograf & att hon har en bra kamera så jag är inte orolig, jag är ganska så övertygad om att det finns ett flertal bilder som blev bra =))

Vi gjorde även kyckling i ugn med en skysås & det var så väldigt gott, det blir en ny favorit till matlistan.
Elin är faktiskt duktig på väldigt mycket !!
Det är tur att hon finns !! =)) =))

Nu är det kväll & Ted ska i säng, han ska ha friluftsdag i skolan imorgon.
Jag & Alva ska promenera hökhultssvängen tillsammans med Cissi imorgon.
Sen så måste vi införskaffa lite födelsedagspresenter till finaste Teddan & lämna ut en önskelista till de som ska uppvakta honom.

Men nu så ska jag läsa för min stora lille plutt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar