måndag 25 juni 2012

Jobba natt & göra barnmat

I kväll kl 20 kliver jag på mitt första pass, jag jobbar fram till kl 07.
Det känns helt okej, inte roligt men helt okej.
Tony ska vara pappaledig i 4 veckor (när jag jobbar) & sen har vi 4 veckor som vi är lediga tillsammans.

Idag har hela familjen storhandlat & jag & Tony har gjort lite barnmat till Alva.
En stor sats pasta bolognese blev det & det gick ner =))
Alva verkar vara som Ted var som liten när det gäller mat, allt går typ ner =))
Vi ska även ge oss på att göra en omgång med kyckling & curry samt lax & lite smått & gott, men det får bli en annan dag för nu ska vi snart äta & sen ska jag vila lite innan det är dags att bege sig till jobbet.

Vad gäller vädret så regnar det & regnar & regnar & regnar & regnar.....
Det är inte riktigt så här en sommar ska vara =((

Ted har varit ute en stund & lekt iaf, han kom in dyblöt men lika glad för det =))
Barnen har väl mycket roligare ute än vad föräldrarna har kanske.

Matdags =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar